СТРУКТУРА ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛА ТА ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО РОЗВИТКУ В СТУДЕНТСТВІ
Анотація
Стаття присвячена вивченню проблеми становлення особистісно-професійного потенціалу. Вивчення особистісно-професійного потенціалу є досить складним завданням, оскільки це поняття ще відносно нове в сучасній психологічній науці і має неоднакове визначення в рамках сучасних психологічних теорій та шкіл. Матеріал дає характеристику існуючим методологічним підходам до цієї проблематики. На підставі існуючих теоретичних підходів автор пропонує розглянути структуру особистісно-професійного потенціалу. Видилені компоненти розвитку особистісно-професійного потенціалу. Проведено емпіричне дослідження та розглянуто процес формування особистісно-професійного потенціалу під час навчання у внз. Емпіричним шляхом показана важливість інтеграції різних сфер життя в професійному самовизначенні, а також соціальна важливість професії.
Посилання
2. Маноха І. П. Психологія потенціалу індивідуального буття людини: онтологічно орієнтований підхід : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: спец. 19.00.01 «Загальна психологія, історія психології» / І. П. Маноха. — К., 2003. — 48 с.
3. Садова М. А. Психологічні складові потенціалу самореалізації особистості / М. А. Садова // Вісник Одеського національного університету. — Серія: Психологія. — 2010. — Т. 15, вип. 9. — С. 102–109.
4. Подшивалкіна В. I. Соціальні умови та психологічні виміри тенденцій використання потенціалу особистості / В. Подшивалкіна // Психологія і суспільство. — 2009. — № 4. — С. 127–137.
5. Кальба Я. Вчинковий потенціал особистості учня як предмет психологічного аналізу / Я. Кальба // Психологія і суспільство. — 2011. — № 2. — С. 148–163.
6. Міляєва В. Р. Теоретичний аналіз поняття «потенціал особистості»/ В. Р. Міляєва // Проблеми сучасної психології. — 2013. — № 20. — С. 405–415.
7. Ситнік С. В. Особистісний потенціал як умова професійної взаємодії/ С. В. Ситнік //Вісник ОНУ імені І. І. Мечникова. Психологія. — 2012. — № 8. — С. 168–175.