ОСОБЛИВОСТІ МОТИВАЦІЙНО-ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ПРАВНИКІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЗАДОВОЛЕНОСТІ НЕЮ НА РІЗНИХ ЕТАПАХ КАР’ЄРИ

Ключові слова: свідомість, особистість правника, ставлення до професії, ар’єрний розвиток, мотиваційно-ціннісне ставлення

Анотація

Стаття присвячена дослідженню мотиваційно-ціннісного ставлення правників до своєї професійної діяльності та суб’єктивної задоволеності нею на різних етапах кар’єрного зростання. Емпірично підтверджено, що на початкових етапах кар’єрного розвитку це ставлення не є досить сформованим. З досвідом і професійним зростанням це ставлення змінюється та покращується. Після проведення аналізу цих результатів можна зробити висновок про полімотивацію діяльності правника, яка зумовлена різними мотивами, що поступово ієрархізуються й утворюють систему мотивації до професійної діяльності.

Посилання

Засєкіна Л. Структурно-функціональна організація інтелекту. Острог : Вид-во нац. ун-ту «Острозька академія», 2015. 370 с.

Кисіль С. Індивідуальний підхід у навчанні на основі обліку типологічних особливостей особистості фахівця. Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наукових праць. Вип. 1. Харків : УІПА, 2001. С. 111–115.

Лефтеров В. Психологічні тренінгові технології в органах внутрішніх справ : монографія : у 2 т. Донецьк : ДЮІ, 2008. 242 с.

Мамічева О. Теоретико-методологічні основи розвитку предметно-педагогічних здібностей викладачів вищих навчальних закладів гуманітарного профілю. Слов’янськ, 2009. 298 с.

Романюк Л. Психологічні чинники розвитку ціннісних орієнтацій студентської молоді : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01. Київ, 2014. 20 с.

Татенко В. Суб’єкт психічної активності в онтогенезі : автореф. дис. … докт. психол. наук : 19.00.01. Київ, 1997. 44 с.

Титаренко Т. Кризове психологічне консультування Київ : Главник, 2020. 96 с.

Чепелєва Н. Проблеми психологічної герменевтики. Київ : Міленіум, 2004. 276 с.

Швалб Ю. Цілепокладання свідомості (психологічні моделі). Київ : Мілленніум, 2013. 152 с.

Шевченко Н. Професійна свідомість: специфіка психологічного я. Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди. Серія «Психологія». 2005. № 14. С. 98–106.
Опубліковано
2024-08-17